Thursday, March 11, 2010

sEbOtaj!!!!!

Tak tahulah KEnapa HaRi Ini.. Aku Rasa SepertI di SebotaJ....
Aku pun Kalau Boleh tak nAk giler kuasa aTau MenyusAhkaN diri..
Baik Aku Goyang Kaki....

Nih BUkan Aku Yang NAk BUat pun.. Dah Ramai2 sgt Nak KAn PrograM nih
Alih- Alih.. MAsing-mAsing Tak Nampak Batang HidunG...
WalauPun Ada rASa MArah.... Aku Kena JUGa mengucapKan
tERimA Kasih Kepada Sesiapa Yang Telah MEmberikan Kerjasama...


Tanpa Rakan-Rakan PrograM ini Takleh BerjAya ......

Sebotaj TEtap SebotaJ!!!!.. Mungkin Bagi MEREka ProgrAm Ini Tak Penting Kan....
taK apalah InilAh kAta Orang Cabaran Pertama....

SeboTaj TetaP SebotaJ....
Sebab BUKan PanggilAn LAst Minute.... Dah FolloW UP Pun.. katanYa oK OK
rupanya Ramai Yang KO dari OK.. CaBaRan .. Cabaran....


CAYOK!!! CAYOK!!!!!!


1 Comments:

Blogger Yan said...

sebotaj???bukan ejaanyer sabotaj ker???hehehehe....

March 11, 2010 at 10:20 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home