Thursday, April 8, 2010

Ribut MeLanda


Kerja..kerja ..kerja.....

salam.... rasanya.. hari nih barulah masuk semula kat blog nih..
dah lama sgt tak jenguk blog.... ini semua disebabkan ribut telah melanda semula
nak buat mcm mana
kerja kenalah buat kan.....

rasanya mcm tak cukup kaki tangan nak kejar sana sini.... org tgk mcm tak ada kerja tapi aku yang memikulnya
hanya aku sahaj yang tahu..


....

bila dah byk sgt kerja jadi semak perut..... serabut kepala hotak
stress jadinya.... Tarik Nafas.. Tarik Nafas dalam- dalam....

anak pun aku tak sempat nak telepon.... tadi dier yang call aku
sedih lah plak.. bila mak kata ... anak ku tidor panggil namaku...

mak pun taknak bagitahu aku sebab dier tahu
kalau aku tahu mst aku dah start enjin dan pecut balik ke bangi.....
merekalah nyawa aku ....


Bukan senang tinggal berjauhan dengan anak-anak.. org lain mungkin ingat senang hidup aku tak payah pikir anak-anak... tapi tahukah mereka apa yang aku rasa nn apa yang aku tanggung.. apa pun hidup mesti diteruskan

buat abang Muhmmad Harith Danial Bin Mohd Faisal dan Adik Nur Insyirah Damia Ibu Sayang Abang ngan adik



0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home